strona główna
 
 

Rozwiązania - Zarządzanie Relacjami z Klientami (CRM)


Zarządzanie relacjami z klientami (ang. Customer Relationship Management - CRM) to strategia biznesowa, której celem jest zbudowanie silnych relacji z klientami. Pojęcie CRM należy traktować szerko, jako strategie działania we wszystkich obszarach przedsiębiorstwa.

Kluczową rolę w koncepcji zarządzania relacjami z klientami odgrywają systemy informatyczne, które integrują informacje o klientach, często rozproszone w komórkach organizacyjnych, które na co dzień nie muszą z sobą współpracować.

m-CRM jest rozszerzeniem pojęcia CRM o rozwiązania mobilne pozwalające korzystać z pełnej funkcjonalności systemu CRM pracownikom w terenie.

Odyseja wspomaga wdrażanie strategii CRM w przedsiębiorstwach poprzez analizę potrzeb, doradztwo i nadzór nad wdrożeniem.

MeinlEuropean Land Group o Odsei:

"...polecamy firmę Odyseja jako kompetentnego i rzetelnego partnera w biznesie..."

Magnus d'Oldenburg
Prezes Zarządu

więcej

Zaufali nam

 
 
Copyright 2005 Odyseja Sp. z o.o. Polityka prywatności | Mapa serwisu | kontakt@odyseja.pl