strona główna > usługi > zarządzanie infrastrukturą IT
 
 

Usługi - Zarządzanie Infrastrukturą IT

Outsourcing IT to przejęcie całości trosk związanych z zapewnieniem ciągłości i bezpieczeństwa funkcjonowania systemu teleinformatycznego.

Niezawodność oraz minimalny czas trwania awarii osiągamy poprzez działania diagnostyczne obejmujące infrastrukturę, oprogramowanie oraz czynnik ludzki szeroko rozumianego bezpieczeństwa, bieżące monitorowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemów, budowę bazy wiedzy o systemie poprzez dokumentację systemu oraz ewidencjonowanie zachodzących incydentów.

Usługa stałego nadzoru nad infrastrukturą IT obejmuje:

Szybką reakcję na awarie i rozwiązanie problemów
Gwarantujemy określone czasy rekacji w ramach umów SLA (service level agreement).

Stały monitoring systemów Klienta przez pracowników Odysei oraz systemy zarządzania siecią
Dzięki stałemu monotoringowi skrócenie czasu awarii do minimum, a często rozwiązanie problemu jest dokonywane przed reakcją Klienta.

Wsparcie techniczne dla pracowników Klienta typu HelpDesk
Pomagamy rozwiązywać trudności w obsłudze oprogramowanie systemowego oraz innych aplikacji.
Bieżącą inwentaryzację sprzętu i oprogramowania
Budowę bazy wiedzy
W trakcie współpracy z Klientem budowana jest baza wiedzy zawierająca zgłoszenia incydentów, sposoby rozwiązanai problemów, czasy rekacji i rozwiązywania problemów. Dzięki zastosowaniu bazy wiedzy większość nowych zgłoszeń może być rozwiązywana w trakcie połączenia telefonicznego w kilka minut po zgłoszeniu.

Naszym Klientom doradzamy w optymalnym rozwoju ich systemów, często wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom proponując nowe rozwiązania najlepiej dostosowane do potrzeb i specyfiki Klienta.

Dzięki przejęciu przez Odyseję administracji infrastrukturą IT nasi klienci ponoszą niższe koszty utrzymania i obsługi systemów niż w przypadku utrzymania własnych pracowników, znacznie większą i aktualną bazę wiedzy będącą kompilacją wiedzy naszych ekspertów w różnych obszarach IT.

Korzyści

Niższe koszty
Dostęp do know-how
Dostęp do serwisu 24h
Minimalizacja czasu awarii
Usuwanie przyczyn, nie skutków, przed zaistnieniem awarii
Gromadzenie wiedzy o systemie

Brak ryzyka choroby lub urlopu pracownika

Cechy

Elastyczne dopasowanie oferty do wymagań i potrzeb klienta
Zachowanie standardów ITIL
Inwentaryzacja zasobów
Wsparcie również w innych obszarach

Trodat Polska o Odsei:

"...Odyseja wychodzi naprzeciw naszym potrzebom i oczekiwaniom, proponując często wachlarz kilku najkorzystniejszych rozwiazań..."

Piotr Rutkowski
Prezes Zarządu Trodat Polska sp. z o.o.

więcej

Zaufali nam

 
 
Copyright 2005 Odyseja Sp. z o.o. Polityka prywatności | Mapa serwisu | kontakt@odyseja.pl